• Aneta Synková

INNSBRUCK

S kamarádkou Karolínkou jsme se vydaly na spontánní výlet do Innsbrucku. Vyjely jsme vlakem odpoledne z Brna, cestou se přestupuje ve Vídni, a my si koupily jízdenku na pozdější vlak a užily si Vídně. Prošly jsme centrum, pokochaly se, vyfotily se, nakoupily zásoby jídla a za tmy jsme se vracely zpět na nádraží. Doufala jsem (při ceně za jízdenky), že budeme mít lůžkový vůz a trochu se vyspíme, ten jsme měly, ale ve stylu „sklop si sedačku“ a mačkej se s tím, kdo sedí naproti. Nevyspalé jsme 4:30 dojely do Innsbrucku, byla ještě tma, prospaly se v čekárně a ještě za tmy vyšly do ulic. Úplně jsme zapomněly, že jsme unavené. Bylo to šílené vtipné, tma, nikde nic, ale prostě jsme procházely ulicemi Innsbrucku a poté doslova utíkaly za východem slunce, který se nakonec stejně ukázal na druhé straně, když svítil na hory,! Innsbruck mě učaroval. Před 8h ráno jsme měly nachozených 8 km, tak jsme už docela zoufalé a unavené došly na snídani, francouzské tousty, odpočinuly a rozhodly se, že když už, tak už, tak jsme si koupily lístky na lanovku (cena výjezdu na nejvyšší vrchol cca 880 Kč) na nejvyšší horu Nordkette, 2,637 m n. m. a bylo to úžasné rozhodnutí! Už jenom výjezd nahoru byl neskutečný a nahoře? Myslím, že fotky to řeknou za mě. Po několikahodinovém kochání, slunění a focení jsme sjely lanovkou dolů na spodní vyhlídku, daly si na sluníčko pivo a poté dojely až úplně dolů. Ubytovaly se v bytě přes airbnb, (cca 1800 ,- pro 2 osoby, byl to takový menší zámeček. Najedly se, zdřímly a vydaly se opět do ulic. Překvapil nás food festival na nábřeží, podél řeky Inn, ale také večer zvaný Innsbruck night (večer, kdy jsou otevřené obchody s oblečením do noci, různé atrakce, koncerty), veselá atmosféra a hlavně neuvěřitelný západ slunce, na který jsme koukaly hodinu a nebyly jsme rozhodně samy. Obešly jsme celé město, památky, fotily, jedly, město jsem si zamilovala!

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

MIAMI - USA

Objednávky mých služeb a jakékoliv dotazy směřujte prosím

do kontaktního formuláře. Pokud si nevíte rady s výběrem služby, moc ráda vám poradím.

Co nejdříve vás poté budu kontaktovat.

Česko, Beroun, Letovice, Blansko, Praha

Ztráta menstruace, amenorrhea, dámské problémy