• Aneta Synková

MIAMI - USA

Welcome to Miami! Nestačilo mi, jeden rok letět do Austrálie, obletět půlku Evropy, musela jsem objevit i tu druhou stranu zeměkoule – Ameriku! V Miami jsem strávila 2 týdny, ale teď, když to vidím zpětně, bych letěla mnohem na delší dobu, Na mém kanále vyšlo i video z Miami – nejlepší video, které jsem kdy vytvořila + dronové záběry tomu dávají fakt šmrnc!

Letěla jsem v listopadu 2019 s Education First, s hlavní myšlenkou učení a zlepšení anglického jazyka, mluvení, ale také poznávání nových míst, kultur a (hlavně) seznamování s lidmi z celého světa. A co toho člověk poznal, zažil! Sice jsem letěla do Miami, ale mám kamarády z Mexika, Koreje, Mallorky, Itálie, Francie, Německa, z ostrova Réunion. Společně neustále něco podnikali, chodili na pláž, města, na párty, na drinky, sportovali, jezdili na výlety, nebo prostě jen tak chillovali. Abych mohla vůbec odletět do Ameriky, musela jsem si prvně vyřídit ESTU, která je ideální pokud tam letíte na pár týdnů až měsíc, jinak je potřeba vyřídit si studentská víza. Pak hlavně zkontrolovat pas, sbalit věci a vzhůru dobrodružství! 3. listopadu jsem odletěla z Prahy do Amsterdamu, se společností KML, kde jsem přestoupila směrem Miami. Byla jsem docela v šoku, když jsem si udělala selfkontrol s pasem, informacemi a vyjel mi lístek s moji fotkou, mým jménem a REJECTED. Přístup zamítnut. Díky bohu se mě zeptali na pár dotazů, proč tam letím, co tam budu dělat, takže to se hodí mít případně vše zjištěný, i adresu atd…Pak jsem zjistila, že takhle to probíhá vždy, když letíte do Ameriky poprvé.

V hale už zářila růžová cedule EF, kterou držela paní v růžovém tričku a jely jsme společně do kampusu. Už po cestě jsem si říkala: „tyyy kráááso, já jsem v Americe, to je fakt hustý!!!!“. Pozorovala jsem vše kolem sebe, ono se to fakt děje? Dostala jsem pokoj s tím nejkrásnějším výhledem – na oceán! Měla jsem štěstí na super spolubydlící – ze Švédska, z Rakouska a ze Švýcarska., hned jsme se seznámily a vyrazily na pláž, která byla hned za budovou, protože škola stojí přímo u moře!!!! Stihla jsem ještě omrknout bazén kampusu, okolí a se vším se pomalu seznámit. Večeře byla jako každý večer, ve formě švédských stolů, na výběr bylo maso na různé způsoby, těstoviny, pizza, hamburgery, ryby, ovoce, grilovaná i čerstvá zelenina, ale i šunky, sýry, jogurty, cereálie, muffiny, brownies, blondies,… no hlady tam rozhodně nebudete! :D

Kvůli jetlagu jsem vstávala každý den kolem 5,6 ráno, šla buď s kámoškou proběhnout, nebo projít kolem pláže, pozorovala jsem neuvěřitelný východ slunce, nasnídali se, dopoledne, nebo odpoledne bylo vyučování a volný čas jsme trávili na pláži, v oceánu, u bazénu, nebo zašli do centra. Škola totiž byla na hlavní ulici Collins Ave, po které jsme za 10 minut chůzí došli do centra Lincoln Road. Procházeli se, objevovali okolí a já samozřejmě plavala, jak jen to šlo. A hlavně jsme si neustále povídali a mluvili. Je neuvěřitelné, jak jsem si s tolika lidmi sedla, měla tolik společné, jak kdybychom se znali odjakživa. A jelikož mám více jak 21 let, tak jsme skoro každý večer s naší partou vyráželi na Ocean Drive, což je obrovská ulice u pláže, plná klubů, barů, restaurací, míst, kde to fakt žije. Drinky, večeře, vodní dýmka, zatancovat si, během večera jsme vystřídali třeba 3 podniky! Největší zážitek je asi tranvesti show! :D

Ale také jsme podnikli plno výletů. Přímo v Miami je část známá jako Wynwood, plná grafitů, které malují pouliční umělci, ale jsou fakt ohromné! Nebo Downstreet, hlavní centrum Miami, které je typické obrovskými budovami a kouzelným Bayside, přístavem, plným obchůdků, restaurací, a všechno to vypadá nejlépe v noci. Na kole jsme si zajeli i na nejjižnější místo Miami Beach, kam jsme dojeli na kole, které jsme si půjčili za pár dolarů, na Miami Beach South Point, kde byl krásný výhled na Downstreet. EF pořádalo plno výletů a akcí, největším a nejlepším byly samozřejmě Bahamy! Brzo ráno jsme jeli trajektem na ostrov Bimini, který je opravdu takový, jak si všichni Bahamy představujeme – azurové moře, bílé pláže, palmy,…nádhera! Půl dne jsme strávili na pláži, ale chtěli jsme prozkoumat více, tak jsme si pronajaly golfové vozíky a projeli na nich celý ostrov. A docela nás to zarazilo! Bylo zajímavé vidět, tu opravdovou stranu Baham, ne jen to katalogové, ale ten reálný, chudý, avšak šťastný život. S EF jsem také vyrazila do Everglades, což je největší národní park na poloostrově Floridy, projížděli lodí mezi močály, pozorovali krokodýly, přírodu,… byl to boží zážitek! No a co by to bylo bez sportovního utkání a to rovnou hokejový zápas mezi Miami Panthers a kanadskými Jets, na BB&T aréně! To byl zážitek! Panteři sice prohráli, ale ta aréna, atmosféra, skandování, i to, že jsme měli lístky do VIP zóny neomezeného jídla, pití! Totálně pravá Amerika!

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

PORTUGALSKO

Objednávky mých služeb a jakékoliv dotazy směřujte prosím

do kontaktního formuláře. Pokud si nevíte rady s výběrem služby, moc ráda vám poradím.

Co nejdříve vás poté budu kontaktovat.

Česko, Beroun, Letovice, Blansko, Praha

Ztráta menstruace, amenorrhea, dámské problémy